زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

تیتراژ سریال سرگیجه با صدای حسام ناصری منتشر شد

  • کد خبر: ۱۷۵۷۲۹
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تیتراژ سریال سرگیجه با صدای حسام ناصری منتشر شد
آلبوم موسیقی متن سریال «سرگیجه» اثری از حسام ناصری منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این آلبوم شامل چهارده قطعه و گزیده‌ای از موسیقی متن سریال سرگیجه به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» و تهیه‌کنندگی «مهدی بدرلو» است. موسیقی قطعات آلبوم سرگیجه تلفیقی از قطعات ارکسترال و الکترونیک و موسیقی راک است.

با توجه به تم معمایی قصه سرگیجه همین حس و حال در موسیقی قطعات آلبوم آن هم وجود دارد. از سوی دیگر حسام ناصری در تولید قطعات موسیقی متن این سریال از تکنیک‌های ساوند دیزاین و طراحی صدا هم استفاده شده است. حسام ناصری در تولید قطعات این مجموعه با امین عطایی، طناز اسدالهی، مسعود فیروزی نژاد، عظیم روحانی و نگار فرجی به عنوان نوازنده همکاری داشته است.

نگین گودرزی هم خواننده سوپرانو آلبوم سرگیجه است. «آرش پاکزاد» هم میکس و مستر تمامی قطعات این مجموعه را انجام داده است. آلبوم موسیقی متن سرگیجه اثر حسام ناصری هم اکنون در تمامی پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اما قطعه تیتراژ این سریال را هم اکنون به صورت رایگان می‌توانید دانلود کنید یا بشنوید.

آلبوم موسیقی متن سریال سرگیجه هم در حالی منتشر می‌شود که حسام ناصری چندی پیش پروژه موفق کنسرت‌های «علیرضا قربانی» را به پایان رساند. کنسرت‌هایی که طی سی شب در کاخ سعدآباد تهران با مدیریت هنری و سرپرستی موسیقی حسام ناصری برگزار شد. این اجرا‌ها با استقبال بیش از هشتاد و پنج هزار مخاطب، اتفاق مهمی در کنسرت‌های موسیقی پس از انقلاب و همچنین پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های سال ۱۴۰۲ تا امروز بود.

سرگیجه سریالی بیست و چهار قسمتی با بازی حامد بهداد، هومن سیدی، هادی حجازی فر، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی و پیام دهکردی و... بود که پخش آن از زمستان ۱۴۰۱ در «نماوا» آغاز شد و اوایل تابستان ۱۴۰۲ به پایان رسید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->